Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MWE
Flaira ._.
Reply
Sami widzicie, ten jeden punkt regulaminu jest niedopracowany? Źle ułożony? Bezsensowny? Sami odpowiedzcie na to pytanie, trzymam stronę Rothe.
Reply
Powiesić osobę, która to pisała Big Grin
W sumie, prędzej sami by mnie powiesili, ale ... Tongue
Reply
Nie, Aryan chciał zapewne dobrze, wyszło, jak wyszło. Zaczekamy na zdanie innych, zarówno i graczy, jak i GM'ów.
Reply
No, masz racje. Prędzej Ciebie byśmy powiesili.
Reply
Wisdom Tooth
Punkt ten składa się z :
- Możliwej ilości dźwigni
- Tego, że nie można kopiować dźwigni.

I tyle. Huh

Sidewipe:
To masz do tego prawo, bo czwórkę Michealsa to ja sam na bracie robię. Możesz też dodać do tego Atomic Drop & Figure Four Leg Lock, tak jak Flair.
Reply
Ja ta od Michealsa to ją na koledze zrobiłem 5sek i juz zaczął odklepywac ._.
Reply
Ponieważ są jęki i darcie o piski, sprawą regulaminu zajęli się GM'owie. Oto nasza wersja.

1. Tworzenie zawodników:

a) Zawodnik powinien mieć własną nazwę. Nazwa nie powinna przypominać nazwy innego zawodnika. Najlepiej też, by nazwa nie była zaczerpnięta z istniejących zawodników.

b) Karta postaci powinna zawierać:
- Nazwę zawodnika
- Rolę zawodnika (Face, Tweener, Heel w ostateczności Baby Face)
- Styl walki (Power, American, Technical, Submission Wrestler, High Flayer, Power)
- Wagę i wzrost
- Dźiwgnie/a
- Charakterystyczne akcje (Np. DDT, Vertical Suplex)
- Finisher/y *

*Finishery powinny być unikalne, tak aby nie było sprzeczek, że ktoś sobie zajął Finisher. Jest tyle Finisherów w WWE, TNA i NXT, że możecie uniknąć zbędnych kłótni i nie prowokować innych.

Można także wymyślić sobie przydomek ringowy (Np. Last Survivor, The Knock Out) tak samo jak w przypadku nazwy, dobrze byłoby gdyby przydomek nie był ściągnięty od realnych zawodników.

c) Po stworzeniu postaci GM powinien Ci powiedzieć kiedy odbędzie się Twój debiut. Teraz pozostaje Ci cierpliwie czekać.

2. Walki, rozmowy i tworzenie segmentów.

a) Możesz użyć swojego zawodnika, żeby napisać przemówienie. Np:
- Witajcie, jestem tutaj nowy, ale zamierzam zrobić wielką karierę! Nikt mi w tym nie przeszkodzi. Zapewniam Was.

b) Możemy także rozmawiać z innymi graczami, oraz urządzać bijatyki. W przypadku pierwszego, jest to tak samo jak w punkcie a), tyle że zazwyczaj czekasz na odpowiedź innego gracza. Jeśli chcesz urządzić bijatykę, zrób to...z sensem. Oddaj kilka akcji, dopiero wykonaj swój Finisher. Oczywiście też możesz się liczyć z odpowiedzią drużyny przeciwnej. Jednak pamiętaj - tylko GM'owie mogą sterować innymi zawodnikami!

Załączam tu swój post z zasadami dotyczącymi bijatyk.

Quote: a) Jak zobaczę, że ktoś wbiega do czyjejś szatni i wykonuje mu Finishera rozerwę go gołymi rękami. Zauważcie, że normalnie zawodnik wykonuje chociaż ruch signaturowy , a dopiero później Finisher. A tu jest tak: Wbiega do szatni zawodnik i wykonuje wrogowi swój Finisher, ten cudem wstaje i wbiega do szatni rywala. Znów kończy się na Finisherze a do tego wbiega koleś ze swoim TT partnerem i wykonują obu swoje Finishery. Jest sens? Nie za bardzo.

b) Nie ma atakowanie z znikąd, ani lepszych od siebie (Tylko znacznie). Ostatnio była taka sytuacja, że Mały Awersomik zrobił coś takiego: Wbił na ring ze swoim Tag Team partnerem (Czego z reguły mu nie wolno, bo tylko GM'owie sterują obcymi zawodnikami), tak po prostu, zaatakował Aryana i Freddera (Jednych z najlepszych zawodników w MWE, w dodatku z Basseblami w ręku), wykonali na nich swoje Finishery. (Co widzę w tym złego? Aryan by prędzej zdążył zrobić Sweet Chin Music a Fredd Lie Detector, do tego mogli by uciec, nie mówiąc o ataku Basseblami.) I jak tu cokolwiek napisać?

c) Nie robimy ze swoich zawodników: Duchów (Ktoś nachrzania w Ciebie Finisherami, a ty "Cudem wstajesz" i wymykasz się) Assasinów (Cudem unikasz, cudem podkradasz się i cudem wykonujesz swój cudny Finisher) Chucków Norrisów (Wykonujesz swój Finisher na wieżyczkę stołów, na tym jest drabina, ty stoisz na innej drabinie a do tego na wieżyczce ze stołów jest "łoże bólu" z krzeseł. Prościej mówiąc nie walisz z obrotowego i wszyscy leżą.)

d) Oraz nie robimy z siebie: Pacanów, durniów, ciamajd i klaunów. (Jak Irohnide oślepia światłem gołego pupska. Jak chcemy pooglądać ciamajdy polecam oglądać smerfy.)


c) Nie masz wpływu na przebieg walki. Wynik jest ustalany przez GM'a. Jeśli przegrasz walkę, możesz poprosić o rewanż, jednak jest on udzielany po danym odstępie czasowym. Jeśli GM użył swojego zawodnika w Matchu z tobą, wygrywając walkę możesz zgłosić skargę na ów GM'a.

d) Jeśli złapiesz kontuzję nie obwiniaj za to GM'a, ponieważ może to jest część storolinu? Dostajesz kontuzję, a potem masz walkę o pas. Zastanów się, bo może ta kontuzja doprowadzi Cię do bardzo dobrej pozycji.

e) Nie pospieszamy GM'ów. Pomyśl, że to też ludzie i mają swoje obowiązki. Nie raz były kryzysy i nie było walki przez dwa tygodnie ale ludzie czekali cierpliwie. Ale jeśli uważasz, że nie masz zamiaru tracić na to czasu, proste - wypisz się.

f) Jeśli GM uważa, że zachowujesz się beznadziejnie, piszesz segmenty zdecydowanie obrażające innych graczy oraz nie dajesz żyć innym graczom GM może Cię zawiesić na dowolny okres czasu. (W granicach rozsądku).

Created By: Wisdom Tooth & NKIDP: Na kolana i do pana.

Bardziej podchodzi?
_
Reply
Podpisuję się pod tym.

A jako MG, kiedy mój debiut?
Reply
Jutro, dziś już sił nie mam.

Normir vs Grubcio Fezeasa, jak mu tam było... - Single Match.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)