Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
6 Weidera
#61
Spróbuję od jutra, ale moja siła woli jest słaba, więc zobaczymy ile wytrzymam. O ile zacznę. ^^
Reply
#62
(2011-09-03, 20:57:40)Ensato Wrote: Rano płatki z mlekiem lub coś pożywnego, w szkole obiad i to tyle.Ja kolacji nie jem a dzięki temu -7kg na 2 miechy


Ja bez kolacji to nie mogę żyć... Big Grin Zawszę muszę coś przekąsić, najwyżej śniadania mogę nie jeść. Idę do szkoły bez kanapki, rano też nic nie jem (piję dużo herbatki przed wyjściem), wracam ze szkoły koło 3.30 i wtedy obiadzik, to mi wystarcza Big Grin

A tak swoją drogą szkoda że w wakacje o tym nie wiedziałem, bo może bym poćwiczył, a teraz liceum i czasu nie będzie Angry Zresztą nie mogę jeździć za dużo na rowerze. Stara kontuzja, zerwałem dwa lata temu mięsień dwugłowy uda i teraz od siedzenia na twardym strasznie mnie boli noga, więc rowerek musiałby odpaść Angry
Reply
#63
Ja nie ogarniam tego Cool Mam zrobić te 6 cwiczeń 6 razy w pierwszym dniu czy jak, bo ta godzina mi nie służy Tongue
Reply
#64
Właśnie powinno się jeść śniadanie, obiad a nie kolecje - bo energia z jedzenia kolacji nie jest nam potrzebna do spania Tongue
Reply
#65
Nie za bardzo trochę skapowałem po tych opisach. Co to cykl i seria? Pogubiłem się kompletnie.
Reply
#66
Ja robiłem 6w albo po tygodniu nic nie było widać tera robie 200 brzuszków dziennie i już mam mięśnie brzucha i super to wygląda.Mój plan dnia.
6:00-Bieg na 3km po powrocie 50 brzuszków i po tym jem śniadanie
17:00-50 brzuszków po obiecie i z 10 pompek.
21:00- Kolacja (duża) i 100 brzuszków żeby spalić energie po kolacji.
Trenuje tak narazie 3 dni i już mam kalorywer
Reply
#67
6 wykonanych ćwiczeń to 1 cykl. Seria to wykonanie danej ilości cykli. wdziek.info/images/articles/a6w/a6w-a.gif Czyli np. w dniu pierwszym masz jedną serię i 6 cykli czyli wykonujesz każde ćwiczenie 6 razy, a potem w drugim dniu masz 2 serie po 6 cykli czyli 2*6 12.

Edit: zapomniałam kropeczki po np postawić.

Wagbunda:
Motywacja zależna od tego co chcesz osiągnąć. Ja tam do gubienia opon zimowych motywuję się zdjęciami kobiet, które osiągnęły taki sukces. A na nudę podczas ćwiczeń polecam drugą osobą bądź muzykę.

Ensato:
Ja za to mam inny sposób, jem 5 posiłków dziennie i woda w międzyczasie. Na śniadanie mam kromkę chleba razowego z masłem szynką oraz serkiem topionym, II śniadanie wygląda jak podwieczorek czyli jakiś owocek: gruszka, jabłko, połowa grejpfruta, dwie mandarynki, banan..itd, na obiad dwa ziemniaczki w mundurkach oraz pierś z kurczaka i trochę sałatki warzywnej, kolacja jest zbliżona do śniadania, bo też chleb, masło ale już nie serek i szynką, a dwa plastry sera żółtego z keczupem. Oczywiście do posiłków do picia mam wodę, herbatę lub kawę niesłodzoną. To się sprawdza.
Reply
#68
Ja jeżdżę po 20 min. rolkami dziennie czasami więcej ale strasznie mi nudno przy tym i spadam do domu. Chciałabym tak z godzinę po jeździć a potem a6w, wtedy mam mięśnie rozluźnione i jest cacy. Tylko znacie może sposób lub motywację na nudę ?
Tak generalnie to lubie ćwiczyć i idę na awf za rok a tam na wstępie są testy sprawnościowe. A i wykupuje sobie karnet na pływalnie.
Reply
#69
Nie wiem jak wy ale ja robię tak :
a6w wieczorem nie jem kolacji ani nic po godzinie 18, chyba że nie jadlem obiadu to jakieś owoce tylko przekąsze,rano jem obfite śniadanie, w szkole piję tylko wodę bo nie lubie jeść w szkole a następnie obiadek i to tyle Dodgy
Reply
#70
Brick 
Jedz banana jako owocka przed A6W. Banan posiada mnóstwo cukru a ten dodaje krzepy przez co będziemy mogli więcej/sprawniej wyciągnąć na treningu.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)