Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
6 Weidera
#51
Ekhm, niektórzy widzą efekty wcześniej ja już po 10 dniach zobaczyłam pierwsze gdy spodnie lepiej wchodziły na mój brzusio(robię a6w tylko po to by zniszczyć oponkę). Ja zawsze przed ćwiczeniami wykonywałam ćwiczenia rozciągające w tym kręgosłup i nic nie boli, a po treningu polecam lekką gimnastykę rozluźniającą, wtedy nic, a nic nie boli i po ćwiczonkach czujesz ulgę. Piszę czerpiąc z własnych doświadczeń. ABS to już według mnie wyższa szkoła jazdy ale jak kto woli.

Od dziś zaczynam już drugi raz a6w i mam nadzieję, że znowu wytrwam jak ostatnio i stracę te kolejne cm.
Reply
#52
Jak mam np: 3 serie do zrobienia to ile czekać między nimi ?Czy robić wszystko na raz czyli 3x6=18 za 1 serią czy 3 serie po 6?
Reply
#53
Od paru tygodni wieczorem zawsze robię 50 brzuszków.
Już zaczyna to owocować Big Grin
Reply
#54
Zależy, ja np. robię i jak mam powiedzmy swój etap, czyli dzień 8 = 3 x po 8 to wale od razu 24 powtórzenia i kolejne ćwiczenie. Po tym dokładam 50-150 brzuszków i troszkę pompek.
Reply
#55
NO to jak tak własnie robię wale całą serie żeby szybciej było

Jestem na 4 dniu i troszkę kręgosłup mnie boli jak leżę Angry
Reply
#56
Mam pytanie do forumowiczów. Mam troszkę oponkę na dolnej części brzucha. A6W kreuje mi mięśnie które widzę, ale zaraz pod klatką piersiową, zaś dolną cześć mi przykrywa tłuszcz oponkowy. Macie jakieś pomysły lub sprawdzone metody na spalanie tkanki tłuszczowej? Kiedy jest ciepło i mam czas jeżdżę po 10-20km na rowerze, ost. 2 tygodnie wakacji na przykład właśnie codziennie jeździłem. Czy może dołożyć jakąś diete? Co poradzicie?
Reply
#57
Zależy czy możesz dietę jaką chcesz, kiedy chcesz i nikt (babcia, hehe, mama) nie będzie Ci kazał jeść niczego spoza diety.
Reply
#58
Do mojej babci rzadko jeżdzę, a moja mama sama mi mówi żebym mniej jadł, więc nie będzie problemu. Np. jeśli możesz, podaj mi przykłady potraw które moge jeść na: śniadanie, coś lekkiego po szkole (w szkole jem normalny obiad) i kolacje. 3-4 posiłki mi wystarczą + ćwiczenia - powinny dać efekt.
Reply
#59
Video 
Rano płatki z mlekiem lub coś pożywnego, w szkole obiad i to tyle.Ja kolacji nie jem a dzięki temu -7kg na 2 miechy
Reply
#60
Ja aktualnie mam tą dietę:
http://www.candida.peet.pl/index5.php
Akurat wymuszona, bo mam ową Candidę, a aby ją zwalczyć muszę pół roku na tym wytrzymać. Jeśli chcesz możesz się pomęczyć, jednak mogę rozpisać Ci coś takiego.

I śniadanie - jogurt (może być smakowy, jogurty nie są wysokokaloryczne) i herbatka, mleko lub kawka, zależy co wolisz.
II śniadanie (w szkole) - kanapeczka lub dwie z czym tam chcesz, w zależności od ilości godzin, kanapki też są niskokaloryczne.
Obiad - z zupą nie przebierajmy. Najlepsza byłaby na dietę ryżowa, ja bardzo ją lubię, dlatego aż tak ta dieta mnie nie boli, najlepiej z brązowym ryżem, ale nie koniecznie. Jednak zupę jaką chcesz, byle byś przez ten okres ograniczył się do dwóch tzw. wazówek. Na drugie danie unikaj fastfoodów, tych pizz itd. Najlepiej gotowane skrzydełko lub dwa z dodatkiem paru ziemniaków i trochę surówki.
Podwieczorek - jakiś owoc, jabłko najlepiej.
Kolacja - Tu jedna kanapka, najlepiej z pomidorkiem. A, no i nie później niż jedną godzinę przed snem.

Chyba nie aż tak źle, nie? Mówisz, że jeździsz na rowerze. Skoro jest rok szkolny przejedź się 2km + oczywiście A6W. A dietę utrzymuj przez miesiąc. W razie potrzeby powtórz drugi, ale jeśli nie odniesie większego skutku (w co nie bardzo wierzę) daj spokój.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)