Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
6 Weidera
Dzisiaj 25 dzień będzie, ciężko wytrwać. :x
Reply
A więc od jutra zaczynam Smile Tongue
Reply
Chyba zacznę to robić zrobiłem te 1 2 3 4 5 6 i mam to 6 razy powtórzyć?
Reply
Kuuuuuuuuuuurcze.
Nie wiem czemu, ale całkowicie mi się odechciało. 18 dzień - zrobiłem do połowy drugiej serii i po prostu nie mogłem więcej. Na drugi dzień zrobiłem dwie serie po 16 - takie dopełnienie 18 dnia. A 19 - zrobiłem jedną serie i mi się więcej nie chce. Chyba zacznę robić ABSy, bo tego mam serdecznie dość. Brzuch przy ćwiczeniach dość boli, ale za to górne mięśnie są ładnie widoczne, tylko tych dolnych jakoś nie widać Angry Ale jak napnę, to są wyraźnie duże. Tylko tak jak mówiłem, prawy górny mięsień jest strasznie mały, w porównaniu do drugiego.

Od czterech dni biegam 2km. Ciągły bieg. Ale coś czuje, że na razie nie wyrabiam, i po prostu jeszcze troszkę kondycji porobię i później może powtórze A6W.

Skoro wszyscy mówią że ABSy są lepsze, to zaczynam je robić.
Pozdro Tongue
Reply
Kiedy widać efekty? Big Grin
Reply
Najczęściej po dwóch tygodniach u mnie zaś po kilku dniach było cosik nie tyle co widać co w obwodzie.
Reply
Dzisiaj 3 dzień zobaczę do ilu wytrwam myślę że do 20 dni na pewno Tongue

A i już widać małe efekty ^^
Reply
Nie no, śmieszni jesteście, po 18 dniach chcielibyście mieć kaloryfer. Big Grin Żeby mieć kaloryfer na brzuchu, to trzeba ciężko ćwiczyć min. przez 4 miesiące i trzymać się diety. A i tak to zależy od masy ciała, jak ma się troszkę tłuszczyku, to z 4 miesięcy może się wydłużyć nawet do roku ciężkich ćwiczeń.

Poza tym jak Wy możecie liczyć, że 17 dnia zrobiliście 2 serie, to 18 dnia też dwie, ale po więcej powt? Skoro nie dokończyliście 17 dnia, to nie ma dnia 18tego. Dalej jest 17nasty. Oszukujecie się tylko... Jak nie potraficie dojechać przynajmniej do 34-36 dnia w A6W, to nie rozumiem w jakim celu się przerzucacie na ABS, jego też nie dokończycie. Dodgy Co z tego, że są lepsze, skoro brak Wam samozaparcia? Spróbujcie zrobić A6W i dopiero wtedy przerzucić się na ABSY, od razu na p2 albo p3. Jeśli nie macie drążka, to i tak nie macie co się za to brać, bo to bez sensu.
Reply
Star 
Po co robić A6W, jeżeli to są ćwiczenia kontuzjogenne? Fajnie mieć potem różne skrzywienia, nie? Big Grin Każdy kto chodź trochę siedzi w tym to wie, że A6W to są ćwiczenia z lat 50, która są wielką porażką, może były i dobre, ale 60 lat temu.
Reply
Jeśli źle wykonujesz ćwiczenia, to rzeczywiście są kontuzjogenne, grunt, żeby wykonywać je dobrze. Poza tym ja tu nie mówiłem o wyższości A6W nad ABSami, bo sam robię ABSy już od jakiegoś czasu, chodziło mi o kwestię charakteru i samozaparcia.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)