Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
6 Weidera
Poziom trudności, im masz mocniejsze mięśnie tym trudniejsze ćwiczenia.
Lepiej bieganie, rower to na nogi, na brzuch mało Ci da.
Reply
Information 
Ale to się robi co dwa dni?

W sensie:

Zaczynam 1 września poziom A


Potem 3 września Poziom 1


itd.?
Reply
A ile by potencjalnie trwał ten ABS?
Reply
Dobra, trochę zrozumiałem ten ABS. Z tego co widzę, to drążek potrzebny jest dopiero od poziomu 2.
Reply
Bieganie coś daje na brzuch? Bo co kilka dni biegam 10 km na bieżni.
Reply
Gdybym miał takie sprzęty (nie, nie chodzi tutaj o wszelkie narządy rozrodcze Dodgy) jak wy, rodem z siłowni, też bym miał chudy brzuch. Angry
Reply
Smile 
Abs trwa ile chcesz, stopniowo zwiększam poziom wg własnego zapotrzebowania.
Tamerlein:
Tak bieganiem i aerobami możesz spalić tkankę tłuszczową na czym polega właśnie rzeźba.
Reply
Niszczy mięśnie, czyli..? Powoduje nieodwracalne zmiany, czy jak? Skoro po A6W jest kaloryfer, tzn. ze się chyba regenerują?
Reply
To tylko masz kaloryfer, a to co się dzieje w organizmie to inna sprawa, rozrywają się tkanki mięśniowe to są zmiany nieodwracalne.
Reply
Co Ty gościu pieprzysz w ogóle? Rozwój masy mięśniowej polega właśnie na rozrywaniu tkanek mięśniowych, które regenerują się dzięki białku (przez to rosną). Na tym to polega. Wykonując ćwiczenia na biceps również rozrywamy te włókna, które odrastają jeszcze większe - przez to zwiększa się biceps. Nieodwracalne zmiany? Przecież one się regenerują! W ogóle nie wiesz o czym mówisz.

Jazdy na rowerze i "mało Ci to da na brzuch" - znowu się mądrzysz. Da bardzo dużo, bo spali tkankę tłuszczową z brzucha, przez co brzuch może być lepiej wyrzeźbiony. Nikt tu nie mówi o wyrobieniu kraty samą jazdą na rowerze.

A mięśnie brzucha można ćwiczyć codziennie, więc nie gadaj głupot, że nie ma czasu na regenerację. Owszem, nie będzie to taka regeneracja jak po 2 dniach przerwy, ale jeśli chce się mieć szczupły, wyrzeźbiony brzuch, to wskazane wręcz jest ćwiczenie codziennie. Trening mięśni brzucha musi być bardzo intensywny i zajmować maksymalnie ok. 25 minut dziennie, nie mówię tutaj o zamęczaniu się i robieniu brzuszków przez 2 godziny.

Go-To-Sleep:
To trzeba mniej jeść i zażywać więcej ruchu, a nie zwalać wszystko na brak sprzętu. Do wykonywania brzuszków i pompek nie potrzeba żadnego sprzętu, tak samo jak do biegania czy pływania.

_______________________________________________________

Essian, co Ty za głupoty gadasz? Chcesz robić rowerek, bo nie masz kondycji na bieganie? Właśnie od biegania się wyrabia kondycję, staraj się przebiec jakieś 3 km dziennie, to naprawdę nie jest dużo, biegnij w swoim tempie, a kiedy nie masz już siły biegnąć, to bardzo szybko maszeruj. W końcu ją sobie wyrobisz.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)