Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
6 Weidera
Rąk też? :<
Reply
Siłę daję jedynie w mięśniach brzucha Wink
Efekt wygląda tak .
ale mało osobom się udaje wytrwać do końca .
img211.imageshack.us/img211/514/dlakoffanejnataliitwouw9.jpg
Reply
Go-To-Sleep:
Rąk? Raczej nie, ale pewien nie jestem.
Reply
Zawsze coś, w sumie.
Atup:
Kurde. Sad


Brzuch jednak w pewnym sensie zmniejsza? Big Grin
Reply
Nie wiesz od jakiego etepu ten ziomek nie zdjęciu zaczynał. Wink Mógł już mieć zarys ABS, właściwie jestem pewny, że go miał, bo ma b. dobrze zrobione mięśnie skośne.
__________________________________

Okej, to wypowiem się co do A6W. Jeśli chcecie zrzucić balast z brzucha i ogólnie wzmocnić brzuch, to jest świetne. Świetnego kaloryfera sobie tym nie zrobicie, ale zawsze już coś będzie zarysowane, co jest dodatkowym plusem. Do tego oczywiście potrzebna jest odpowiednia dieta, tzn. ograniczami tłuszcze i staramy się w ogóle nie jeść tłuszczy utwardzonych (pączki, batoniki, frytki itp.), bo je najciężej spalić.

Po paru dniach nie będziecie mieć żadnych efektów, więc nie gadajcie. Tongue Będziecie czuli, że macie b. twardy brzuch i być może u tych szczuplejszych coś tam się pojawi, ale to nie są efekty, które utrzymałyby się chociaż dwa tygodnie. Ćwicząc A6W codziennie mięśnie mają cały czas mocne napięcie, przez co może coś tam widać, ale przestalibyście ćwiczyć na jakiś tydzien-półtora i wszystko zniknie. Więc to nie są efekty ćwiczeń, tylko efekty towarzyszące ćwiczeniom. Wink

Ogólnie rzecz biorąc, jak chcecie to ćwiczyć, to śmiało, zawsze lepiej to, niż w ogóle, ale powiem wam, że od ok. 27 dnia to strasznie długo trwa. Zasadniczo powinno to się robić maksymalnie 25 minut, ale nie wyobrażam sobie, aby ktoś, kto zabrał się za to pierwszy, drugi raz zdołał zrobić w przeciągu 25 minut 3 serie po 22 powt. To jest niemożliwe. Smile Będzie to trwało 35-40 minut, a u niektórych pewnie jeszcze dłużej, a spędzanie 40 minut na ćwiczeniach mięśni brzucha mija się z celem. Powinno się je ćwiczyć bardzo intensywnie i w bardzo krótkim czasie (no te 25 minut powiedzmy).

Jak nie będziecie dawać rady, zawsze możecie kombinować z tymi ćwiczeniami, czyli:
z rana powiedzmy 2 serie po 8 powtórzeń (przed szkołą/pracą), a wieczorkiem 3 serie po 12-14 powt. (jak komu pasuje). I tak codziennie. Właściwie będzie wam to zajmować mniej czasu, nie będzie nużące, a mięśnie będą cały czas rosnąć i ładnie się rzeźbić.

Ale powiem wam jedno - po A6W mięśnie są bardzo małe, niby dobrze zarysowane, twarde itd. ale jednak małe. Nie wiem, może to ma coś wspólnego z tym, że A6W ćwiczy się codziennie, przez co mięśnie mogą się trochę spalać, ale w każdym razie ja z A6W przerzuciłem się na ABS (różne poziomy są) i mięśnie zrobiły się po prostu większe. Wink Ćwiczy się 4 razy w tygodniu i zajmuje naprawdę mało czasu. Tutaj coś o tym macie - wdziek.info/abs-trening_miesni_brzucha.html
W każdym razie u siebie zauważyłem takie efekty, że zarysy (no wiecie, te kreski pomiędzy mięśniami) widać nawet, kiedy się rozciągamy. Co prawda jest troszkę mniejsza rzeźba, ale to nie problem, bo można porobić jakieś aeroby i rzeźbi się bardzo dobrze.

Dlatego podsumowując - na waszym miejscu zacząłbym od razu od ABSów, bo są tak samo, a nawet i bardziej skuteczne, a dodatkowo zajmują bardzo mało czasu. Smile
Reply
A mam pytanie. Jak skończy się robić 6 weidera to potem ta "rzeźba", którą sobie zrobimy na brzuchu zaniknie?
Reply
nic nie zniknie
Reply
Od dziś zaczynam robić.
Jak dołożę do tego bieganie,będzie lepszy efekt?
Reply
Mam pytanko, czy jak jestem gruby, to mam szanse dzięki A6W się odchudzić?
Reply
Tak,jak najbardziej. Big Grin
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)