Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ćwiczenia - Na 2 tygodnie.
#11
100pompek.pl/ponizej-5-pompek zaczynamy od 5 Smile)
Reply
#12
To jest zły system. Nie chodzi o to by robić jak najwięcej, nawet seriami. Zrób ile możesz pod rząd i do tego dostosuj plan.
Reply
#13
Wiem,wiem już robie sobie rozpiskę.
Reply
#14
Ciężko ci pompki robić? Ja jestem dziewczyną i jakoś bez problemu robię Huh. Ale dobra, mniejsza o to. Może zamiast tych zwykłych pompek rób te tzw. "babskie"?
Reply
#15
http://www.kulturystyka.pl/atlas/trening_domatora.asp - Ręce

http://www.a6w.pl/ - Brzuch

Rozciągaj się dużo przed ćwiczeniem Big Grin

Staraj się pić czystą wodę nie gazowaną i białko jeść Tongue, tak mój brat robi tylko, że on na siłkę od kilku lat chodzi...
Reply
#16
Weź go nie załamuj. Big Grin
Marzyciel Mommo:
Pompki najlepiej zaczynać po jednej, powolne, ale do ziemi. Ręce będą boleć, ale w końcu się uda.
Reply
#17
Jak chcesz na nogi no jeździj przed dwa tygodnie na rowerze, podjeżdżaj pod jakieś dość strome górki Wink ja przez ten czas bardzo mocno sobie wyrzeźbiłem uda że w 100% widać mięśnie więc polecam


Edit: plus do tego rozgrzewka (mogą być twoje ćwiczenia)
Reply
#18
Wiesz, co oznacza żart?.
Reply
#19
Nigdzie nie mogę dopatrzyć się żartu -.^
A to, że niektóre kobiety są bardziej 'męskie' od niejednego chłopa, to inna kwestia x] Bez urazy.
Reply
#20
170 brzuszków to za mało , najlepiej jak byś robił 4 serie po 200 brzuszków.
Podciąganie na ręce , 4 serie po 35 podciągnięć.
Pompki są głównie na klatę , najlepiej zrobić z 100dziennie.

Wyobraź sobie że mój kolega ma 9lat nie jest gruby raczej chudy , zrobi ci za jednym razem 15 pompek , 17 podciągnięć i z 80 brzuszków.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)