Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Klata i tkanka tłuszczowa
Kup sobie taki rower co trzymasz w domu i w miejscu jeździsz. Nie wiem jak on się nazywa. :3
Reply
Bez sensu, wiesz, że świeże powietrze ma duże znaczenie? Więcej tlenu, to więcej spalania i energii.
Reply
Lightbulb 
popatrz up na moje posty.
Reply
Pozatym dotlenione mieśnie wolniej się męczą.
Reply
A kto mówi, że tylko jeździć na tym rowerze? Dołączyć może to tego bieganie i jak ktoś tam powiedział wyżej skakanie na skakance.
Reply
Hmmm, na tym rowerze tylko jeździć? Może ma na nim poskakać? .gramatyczny
To Ci ładnie wytłumaczę, że jak jeździć może na rowerze normalnym, na świeżym powietrzu, to jaki sens ma zapierniczanie w domu i wywalanie kasy na rowerek?

AtDOWN
Fakt, naprawdę, wywalanie forsy na rzekomą godzinę jazdy wieczorem ma sens. Jak będzie się stosował do rad, to raczej padnie na twarz, a nie pojeździ na rowerku.
Reply
Ano duży sens. Nie będzie miał co robić o 21, to do 22 nie wyjdzie chyba pojeździć na rowerze na świeżym powietrzu, a tak to może sobie pojeździć na rowerku w domu. .__.
Reply
Exclamation 
Dobra ułozyłem sobie coś takiego:
Rano : 50 brzuszków + 2x10 pompek
Po poludnie: 50 brzuszków
Wieczorem 50 brzuszków + 2x10 pompek

Do tego wieczorem 50 rozpiętek na stojąco + jakieś ćwiczenia z hantlami, a między czasie jazda na rowerze + piłka nożna ew. siatkówka. Na wzomcnienie nóg robie 40 przysiadów z hantlami w rękach, i rozpiętki stojąc na palcach.
Nie jem też słodyczy i posiłków po 18, i pije tylko niegazowaną wode a rano herbata bez cukru z wyciśniętym sokiem z cytryny.
Reply
Słyszałem że robiąc przysiady i jak się kolana wyciąga za palce u nóg to kości osłabia więc moja podpowiedź to rób niżej , ale niech ci nogi nie wychodzą , staraj się , no chyba że chcesz żeby ci potem kolana pękały Wink

Atedit
Lichemaster
Myślisz że on przez pierwsze kilkanaście dni po takich treningach będzie myślał o 22 o jeździe na rowerze , jak będzie cwiczył tak jak piszę to będzie spał już o tej Smile

Atedit
Grok
Powiem ci jeszcze tyle że najwięcej to moim zdaniem powinieneś jeść owoców , a do śniadania lub kolacji do tego co zjesz to jeszcze np . jogurt naturalny lub kefir Wink
Reply
Przy intensywnej aktywności fizycznej musisz dostarczyć większe ilości cal, pamiętaj o tym, co więcej po co Ci rozpiętki? To ma sens podczas cwiczen na ławce na klatke, a tak to tylko będzisz miał brzydką klatke, bo jak sam mówisz, że nie zamierzasz ćwiczyć na siłce.

Pompki i brzuszki, hmmm, brzuszkami nie splalisz tłuszczu, nie wiem ile Ci to muszę tłumaczyć.

Ew.
Rano po śniadaniu:
5x20 pompek, pomiędzy seriami ok. minute przerwy, podobnie z brzuszkami.

Przed obiadem: to samo.

Po obiedzie: tak ok. godziny wyjdź na podwórko.

i wieczorem to co u góry.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)